duminică, 10 august 2008

Moment poetic (1)

După cum am promis cu altă ocazie, voi relua activitatea de pe acest blog nu numai cu povestiri dar şi cu poezii, pe măsură ce acestea vor fi concepute. Următoarea creaţie a câştigat deja 2 premii pe plan local şi a fost nominalizată de asemenea la Festivalul Naţional de Arte pentru Liceeni LicArt 2008


Rutină


Şi când oraşu-mi va zâmbi
Din nou, pe zidul pal,
Voi şti c-a mai trecut o zi
Şi c-am ajuns la mal.

Şi riduri vor săpa grăbit
Cu ascuţiri pe pleoape,
Căzute-n zori ca-ntr-un sfârşit
Fâlfâitor pe-aproape.

Golul se-mbracă-n respirări,
Cu fracul de paradă,
Un doliu tipărit pe zări
De sfinţi într-o şaradă.

Şi strada când mă va striga
Am să-i răspund cu fler,
Aici e locul meu şi da,
În răni, infirmier.

1 comentarii:

Rebeca spunea...

Talent remarcabil foarte frumos...succes