sâmbătă, 15 martie 2008

Dependenţa...de sex


-Cât de des ai putea spune că întreţineai relaţii sexuale cu partenerul tău?
-Să fiu sinceră, destul de des. Chiar dacă nu o făceam în fiecare zi, cel puţin o dată la două zile.
-Foloseaţi protecţie?
-Nu. Nu, pentru că am încredere în el, mă rog...aveam încredere în el, întotdeauna susţinea că se poate controla...
-Dar de ce atât de des, totuşi?
-Pentru că îmi plăcea. Şi lui îi făcea plăcere, se vedea prea bine. Doar dacă aş ştiut că nu eram singura...
[...]
-Cum ai reacţionat în momentul în care ai aflat că ai virusul HIV?
-Am izbucnit în plâns...abia mai târziu am aflat că prietenul meu de fapt întreţinea relaţii neprotejate şi cu alte fete. Astfel a contactat şi el boala...
-Ce ai făcut mai departe?
-M-am despărţit de el, deşi mi-a fost greu să o fac. Nu mai puteam dormi noaptea, aveam mereu coşmaruri...până în momentul în care boala a evoluat şi n-am mai putut închide un ochi pentru multă vreme. Chiar şi acum reuşesc să adorm cu ajutorul medicamentelor...
-Ai idee cât de avansată e boala? Există şanse să te vindeci curând?
-Din păcate...timpul nu mai are răbdare cu mine. Zilele îmi sunt numărate, iar tot ce pot să fac acum este să mă rog...şi să sper că alţii vor avea mai multă minte ca mine...

În urmă cu 2 luni, Andreea Lupescu, fată în clasa a XII-a la un liceu din Constanţa, declara cele de mai sus în faţa unui jurnalist al unei televiziuni locale, pentru un articol ce avea să fie uitat o săptămână mai târziu. Ieri jurnalistul a fost chemat din nou în sala A13 a Spitalului Municipal. Andreea murise la ora 20, în chinuri greu de imaginat, în timp ce răsfoia un album de familie vechi de 15 ani. Articolul respectiv a rămas neterminat...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bun articolul, sper sa le deschida ochii multor adolescenti.

Anonim spunea...

Foarte bun articolul. Da uni cica nu se protejeaza cand fac sex ca numai simt nimic... vai doamne ce sa spun. Da cand se intampla astfel de situatii... e mult mai greu,pentru ca boala e de cele mai multe ori necrutatoare. Asa ca trebuie sa ne gandim bine ce facem si cum facem.