luni, 3 martie 2008

Un nou blog, dar un alt stil...

Încă unul... ar putea spune mulţi. Şi sincer, nu îi condamn. Atâtea bloguri au apărut pe Internet în ultimul timp, atâtea persoane care nu au absolut nimic de spus şi totuşi, cuvintele există şi nu ne poate împiedica nimeni să le folosim. Cu toate acestea, ceea ce vă propun eu este diferit...

Haideţi să presupunem că avem din nou 16 ani, nu avem bani, nici grija zilei de mâine. Avem probleme cu şcoala, cu părinţii, prieteni puţini şi nimeni nu pare să ne mai înţeleagă. Am descoperit dragostea şi nu mai putem dormi noaptea, vedem mereu acelaşi chip ce ne-a fermecat privirile şi ne-a doborât raţiunea...da, suntem din nou adolescenţi!
Nimeni nu ne controlează viaţa. Nu facem compromisuri, nu suntem dependenţi de nimeni şi de nimic. Timpul este al nostru, viaţa ni se aşterne înainte precum nemărginirea orizontului. Ne uităm în jur şi nu vedem pe nimeni, iar asta pentru că noi suntem centrul universului. Visele netăinuite şi magia fiecărei clipe fac din noi adevăraţi zei pe Pământ. Noi suntem nemuritori! Şi totuşi, am îmbătrânit...

_________________________________________________________

Ceea ce vom discuta pe acest blog va avea în centrul atenţiei adolescentul, cu problemele şi frământările lui zilnice, cu decepţiile şi speranţele pe cât de naive, pe atât de motivante. Şi nu vorbesc aici despre adolescentul aşa cum este el prezentat în ziare, la televiziune ori prin moderarea gândirii adulte, ci de adolescentul tipic, poate naiv, poate timid, fie că el este copilul ce nu a avut niciodată o prietenă sau "bărbatul" ce s-a trezit după prima noapte în doi...
Vom aborda teme adesea evitate de mulţi, precum Prima prietenă/Primul prieten , Tutun, droguri şi vise deşarte , Părinţii sau prietenii ? , Sexul - între extaz şi agonie , De ce sunt eu special ? ş.a.m.d.

Pot să spun de pe acum că nu veţi fi dezamăgiţi, nu aveţi de ce. Blogul este deschis tuturor celor care au ceva de zis, oricăror discuţii, pe orice temă, bineînţeles legată de adolescent ori perioada vieţii atât de frumoasă petrecută sub acest nume. Timpul trece, noi îmbătrânim, dar cuvintele şi amintirile rămân pe veci. Aşadar, să începem...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte bune articolele de pana acum, frumoasa initiativa ta. Bun venit in blogroll-ul meu! :) Succes!

Anonim spunea...

Exact cum ai descris la inceputul articolului am gandit si eu cand am vazut statusul de pe mess cu linkul spre acest blog..."Bai frate, inca unul ?!"...pana am citit un articol si inca unul...si inca unul...si tot asa pana le-am citit pe toate, iar acum astept cu nerabdare publicarea altui articol.

Imi place ca abordezi teme seriose,de actualitate pentru noi, dar ,mai ales, modul il care le abordezi.

Majoritatea vorbesc despre subiectele prezente pe blogul tau cu o oarecare timiditate si retinere. Tu, insa, le confrunti "head-on" cum s-ar zice.

Bravo! Si sper sa fie doar inceputul unei serii lungi de astfel de articole.

La mai mare!